21 maja 2016

zmiana szablonu - post informacyjny

Jak zauważyliście - zmieniłam wygląd bloga. Zmiany są pewnie irytujące dla większości czytających, bo wszystkiego trzeba szukać. Jednak ten szablon wydaje mi się lepszy, bo można dotrzeć do starych postów.

Zmiany są w toku, bo primo nie brak mi czasu na ich dokończenie, secundo nie jestem pogromcą komputerów jeno zwykłą kurą domową przeto wszystkie ustawienia sprawdzam metodą prób i błędów... czyli klikam coś - zatwierdzam i sprawdzam co to zrobiło :-] Czasem zrobi coś fajnego czasem nic wiele, czasem nie wiadomo o co kaman i jak z tego wyjść :P

Umyśliłam sobie, że w tle będą symbole belgijskie. Na początek pozbierałam z netu różne obrazki i wrzuciłam bez ładu i składu do jednego... wygląda jak pół dupy zza krzaka, żre się z tekstem właściwym... Zrobię inne tło, ale niestety potrzebuje na to więcej niż 15 minut... Kiedyś się wezmę...:-)

Dla mnie to zabawa, jak Mahjong czy inne tam gry. W sumie nie zmieniam po to, by lepiej wyglądało, ale żeby było inaczej. Ja już tak mam, że muszę wszystko co jakiś czas poprzestawiać i przemeblować (nie tylko w blogu, ale w całym życiu). No, ileż można mieć jeden szablon? (jedne buty, majtki, obrus, samochód, telefon, komputer, kolor na ścianie)* niepotrzebne skreślić) :-)

Podczas takich zabaw dowiaduję się zwykle wielu ciekawych rzeczy na temat bloggera. Przy okazji zainstalowałam sobie google analytics, do szczegółowej analizy odwiedzin... Też interesujące...

Jutro może napiszę coś normalnego...



2 komentarze:

  1. Jak dla mnie zdecydowanie lepiej, aż chce się czytać więcej i więcej !
    Przejrzyście i schludnie :D Tak więc zmiana na plus.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. Tylko jeszcze trzeba dopracować parę szczegółów, bo to co było dobre w najprostszym szablonie, do tego się nie nadaje, ale samo się nie zrobi haha.

      Usuń

Pisz śmiało. Podpisz się jednak, gdy komentujesz z anonima